bra dag!

yes, blev inte riktigt som det var tänkt idag.. efter frukosten satt jag och vänta på en nisse som skulle komma som skulle fixa vår tvättmaskin, som aldrig kom utan mamma och pappa åkte och köpte en ny. Sen åkte jag till körskolan och bussen var 20 min försenad :( i alla fall så körde jag, bokade halkan och sedan kom bea och gjorde mig sällskap vid datorerna för att plugga teori, gick sissodär. Sen köpte hon en massa julklappar och mat och så åkte vi hem till Mattes lägenhet och mös med littlebigplanet, aaas kul! :) Måste göras om snart kan jag lova! :D

Alla julklappar klara helt och hållet nu och imorgon blir det första rundan på julbordet ;D

Kommentarer
Postat av: långe malin

och den nästa gången är jag med! hohohoho. aaaaaaaalrigihhhtt!

2009-12-23 @ 00:03:49
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0