julafton

GOD JUL får man väl ta och säga!

Idag kom en del av släkten från Karlstad och även farmor och farfar och fira jul här. Fick lite saker att ha till säfsen och present kort och sådant där... och HÖRLURAR, äntligen! :) Just det igår fick jag en spikmatta, tofflor och smycken av Joakim..riktigt gullig pojk jag har som tänker på mig! :)

Vi i släkten kom även fram till en ny tradition, nämligen ett spel om julklappar.. skit kul!! Så jag vann en vinflaska(passar perfekt tills imorgon) och ett paraply!

Jaja, nu ska jag ta och hoppa ner i soffan med mina tofflor och mina nya mysbrallor och kolla på en bra film! Imorgon blir det mat hos farmor och farfar och sedan far vi vidare till frimis på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0