kyla

Snacka om att det är kallt ute idag, typ -20 grader och ska jag vara ärlig så har jag inte satt näsan utanför dörren idag, istället så har mina myskläder fått hoppat på och så tänkte jag städa mitt rum så det blir fint.

Hade en riktigt bra och välbehövlig dag igår, började med att jag åkte med Alex och Anders upp på stan för att kika lite och där efter blev det mosbricka på shell och sen vidare till kumla för att handla och ta det lungt ett tag innan Bea kom och vi for hem till Moa G på knytkalas med resten av tjejerna. Var riktigt trevligt med mat, spel och en massa skratt.

Idag ska jag som sagt städa mitt rum och sen lite senare ska jag promenera bort till Bea och så ska vi spela littlebigplanet och mysa. Har även ordnat sig med nyår nu och i år blir det lungt för förra året blev så himla sämst, så i år ska Joakim och jag åka hem till Alex och Anders och äta god mat och sånt, sen in till slottet förhoppningsvis och sedan hem igen till dem för att ta det lungt. GÖTTT!

nej, nu ska jag fortsätta med mitt rum. GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0