kyla

Jaa, nu har den kommit och kom som en chock, hoppas bara på att snön kommer snart!

Idag var min tredje dag på praktiken och jag trivs jätte bra, det enda som är lite jobbigt är att när man inte har något att göra så går man bara runt runt i affären plus att jag har skiiiit ont i fötterna när jag kommer hem, men jag får nästan skulla mig själv eftersom jag har så dåliga skor och går i. Hinner typ inte med något när jag kommer hem från praktiken, eftersom jag brukar sluta vid halv sex och är oftast då väldigt trött, men idag ska jag övningsköra för imorgon har jag körlektion med bitterfittan.

Nu blir det glögg framför brasan! :)

Kommentarer
Postat av: moe

guuuuuud malin.

va söt du är som länkar till alla oss, :D

har jag inte sett förut.



PUSS PÅ DIG!

2009-12-04 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0