fryser

Har lyckats göra klart en uppgift idag, nämligen analysera texter som var kvar från Svenska C :) Känns skönt ! Imorgon ska jag även hålla tal och sen har jag bokat in ett prov till naturkunskapen till på fredag. Så det enda jag har kvar att göra nu är några röstuppgifter, en historia uppgift och en uppgift från religionen.

Gårdagen var riktigt trevlig! Åkte hem till Alex och Anders sen käka jag där och grejer (taack!) sen drog vi vidare för att hämta Joakim och drog till gymmet. Förmodligen är det därför som jag har ont i kroppen idag och så fryser jag som en gris idag för vår skola är så jäkla kall! 

Om en timma ska jag iväg på körlektion och jag vet inte vad jag gör om jag inte klarar den där manövreringspunkten idag.. blir så himla less på min lärare! BLÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0