jag önskar vi vore vampyrer så vi kunde leva tillsammans för alltid

Hade en riktigt trevlig kväll/natt igår! Började med New Moon med Alex, Anders och Joakim. Som jag hade hört skulle vara sämre än den första men jag tycker i alla fall att den var bättre, dels för att den var bättre gjord plus att effekterna var bättre än i den första, samt skådespelarna. haha, blev så jäkla rädd en gång så jag drämde till Joakim :o

Efter bion drog vi vidare till Kinamuren och åt, 194 kr!!! :o Har blivit pissdyrt ju och kvalitéen och servicen på maten tycker jag har blivit sämre :/ Efter vi hade ätit rullade bilen till Hasselfors där vi gymmade och bastade en massa, så jäkla gött och mysigt var det! Tack för en jätte trevlig kväll! Nu ska jag sätta igång med träningen, med start imorgon? och imorgon ska jag plugga på som tusan i skolan! GO ALEX OCH MALIN! Ska bli klara med allt innan vi börjar vår praktik som egentligen börjar imorgon, men eftersom det är så mycket i skolan så fick vi en extra vecka :)

Hade världens gosigaste natt måste jag bara säga! Vad är egentligen mysigare än att ligga och gosa med någon man älskar och vakna utav pussar i nacken och ord som viskas i örat? I LOVE IT ! och nästa helg kommer bli dundermysig den också, för då jäklar ska här julhandlas plus att syrran har julkonsert på conventum!




<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha TACK hörreni ni :D det var verkligen super nice och det kommer bli nice att gymma imorn med :D hehe. MUMS på deet :D

2009-11-22 @ 22:11:44
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0