sjuuuk suger kk

Hemma idag med och har nyss kollat klart på the proposal, som faktiskt var riktigt bra! Har även nyss kommit ut ur duschen efter att ha desinerat mig själv.. eller vad man kan säga. Blir ju inte direkt så att man orkar bry sig över hur man ser ut eller över att duscha ibland när man är sjuk, men när man väl har tagit den där efter längtade duschen känner man sig renare än någonsin. Nu går jag i alla fall runt i duntofflor och morgonrock, helt ny smörjd. SÅ himla skönt är det! Ska försöka få i mig lite mat snart och sen blir det antingen några rader på min historia uppsats (NEJ DEN ÄR INTE KLAR ÄN OCH JAG HAR ÅÅÅNGEST!) eller så blir det en film till och det lutar faktiskt åt det andra alternativet.

För alla sjuka där ute, köp Rölleka te! Det är skit bra! Jag hade ingen som hellst röst kvar igår och mådde skit, men efter en kopp med det och en natts sömn på det så har det faktiskt gett resultat! Finns att köpa i hälsokost butiker och säkert på andra ställen också. http://www.lifebutiken.se/life/produkter/?ew_0_p_id=2E2671BE-665A-466C-99B2-EE3EB70A4610&product_category_id=9C7BF0CF-6F35-4452-A0AB-C165F200E64E

Röllekate - lösvikt, 100 g


Sen måste jag bara säga att jag är sjukt trött på alla säljare som ringer dygnet runt! Har säkert ringt 10 bara nu på förmiddagen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0