soliga tisdag

Känns rätt bra att börja dagen med en promenad till skolan, fast imorse var det riktigt kallt!
Skoldagen gick ganska snabbt, började med samhällskunskap och jag blev nästan klar med diskrimineringarna så ska nog sätta mig och göra det nu. Sedan på svenskan gick vi bara igenom en massa saker inför efter höstlovet och jag fick lite hjälp med uppgifterna som jag aldrig gör klart :/

Nu sitter jag upp på mitt rum och gör i princip ingenting, tänkte börja plugga lite nu efter att jag har kollat på andra avenyn.

Saknar Joakim väldigt mycket måste jag bara säga!! <3 Kommer nog inte hinna träffa honom något förrän på lördag eftersom hela veckan är fylld och han har praktik så jag måste ta mig till Kumla, men imorgon ska jag försöka bli klar med alla skolarbeten, på torsdag är det skola, möte och körlektion som gäller och därefter dans. Sedan på fredag efter skolan är det tänkt att Alex, Ebba och jag ska shoppa lite och sedan på kvällen är det Lisas 18-års fest som gäller. Får verkligen försöka klämma in det, hinner jag bli klart med allt som jag har tänkt idag så hinner jag nog åka till Kumla imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha lilla stress nisse :P

2009-10-14 @ 08:32:22
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0