usch för den här måndagen

Buffertdagar i skolan nu och jag har inte så jätte mycket att ta igen så idag satt jag och skrev lite på historian och bokade studentkryssningen till Marcus och hans kompisar, sen åkte jag hem och har suttit inne till dess. Känner mig lite hängig och jag hoppas verkligen inte på att jag håller på att bli sjuk, men jag har både ont i halsen, huvudet och nacken :/ Imorgon fick jag tydligen stanna hemma och plugga så tänkte jobba så gott jag kan imorgon och sedan ta en lång promenad, för det känns som det behövs just nu.

Joakim kom förbi en sväng förut och jag önskar att han hade stannat kvar och myst med mig framför en film eller något, men så blev det inte. Fast i lördags så bjöd Joakim mig på Inglourious Basterds, som jag tyckte var bra.. fast det var lite för mycket snack i filmen, men den är värd att se i alla fall! Längtar tills den nya Twilight filmen har premiär nu, en månad kvar, haha!

Joakim Hörnestedt<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag längtar också till den :)

2009-10-20 @ 11:53:28
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Malin

ska vi gå på premiären?

2009-10-20 @ 12:34:10
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0