schaablö!

Sista dagen på lovet idag, det gillar jag inte! Har dessutom inte gjort ett skit på hela lovet, så jag önskar att jag hade tagit vara på det mer. Imorgon efter skolan ska jag åka till körskolan och gör teori, den gillar jag inte heller! Var stängt i måndags när jag skulle dit och göra teorin då och inte står det någonstans heller :/

Mitt nyår var i alla fall underbart, spenderades med Joakim, Alex och Anders... helt lungt, med spel, vin och go mat och goa skratt, sen vid tolv slaget drog vi till slottet och mös.

Igår var den dag då det var 32 månader sedan som jag träffa Joakim och det sa klick! Kärleken är ljuv! Så vi drog och såg på Avatar, vilket var en helt underbar film.. kan man inte få bo sådär ibland? Snälla?

Just det, har även gått och fixat mitt gymkort så på måndag börjar den hårda träningen mot ett bättre...liv?


GOODNAJT!

Kommentarer
Postat av: Jocke

SCHABLÖ!

2010-01-12 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0