lite sol, lite pengar och massa kläder..tack!

Så jäkla underbart väder just nu, om bara snön försvann! I fredags hade Alex och jag det jätte mysigt, dorg till östansjö i det fina vädret och red och sen när vi kom till Kumla igen sotd Anders och gjorde pannkakor som var enormt goda!

Igår blev det träning och sen gick Joakim och jag och kollade på lite grejer till balen och jag säger bara, stilig karl jag har! Kvällen fick jag dock spendera ensam framför melodifestivalen, men ska jag vasra ärlig så var det grymt skönt med lite egen tid.

I alla fall så när Joakim och jag var på stan igår med 0 kronor på banken så hittade jag självklart en massa snygga vårkläder som jag vill ha, men som sagt så hade jag inga pengar så jag får ta och vänta, vänta och vänta till påsklovet(?!) Vill ha pengarna nu och så skulle det inte sitta fel med en utomlandsresa heller och jobbet på leksaksaffären! :D:D



Ridturen i fredags tillsammans med Alex


Kommentarer
Postat av: alexandra

Söta ni är du och Trolla :D På fredag igen ? :)

2010-03-15 @ 11:51:27
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: malin

jaa, det låter perfa!

2010-03-15 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0