sjukt kul kväll

Vet att jag inte har bloggat på evigheter, men jag orkar helt enkelt inte logga in här för att skriva om något som handar om mitt liv som hela tiden upprepas. Tänkte i alla fall att jag kunde skriva ett inlägg om gårdagen eftersom det var då den sista julavslutningen ägde rum. Lite sorgligt faktiskt, men de gjorde den bra! Efter avslutningen gick Malin, Lisa, Ebba och jag iväg till Bara Vara för att fika och sedan kom även Martin och Olivia, riktigt mysigt och framför allt gott!

Efter fikat hängde jag med Malin en sväng på stan och åkte sedan hem och hoppade in i en varm dusch och satte mig och tog det lugnt en stund innan det var dags för att göra sig i ordning och dra till stan. Träffade Bea, Malin och Lara och åkte sedan vidare till Varberga där det hölls lite förfest och jag sminkade några. Sedan drog vi vidare till Frimis och lyckades komma dit innan kön blev enormt lång. Väl där inne träffade man en massa goa människor och det märktes att alla var lagom glada. Grymt bra kväll blev det i alla fall och det är tack vare alla mina underbara vänner! Vid halv två tiden sådär kom Beas bror och hämtade oss och när jag kom hem sa det bara bums ner i sängen och idag vaknade jag med jordens huvudvärk och yrsel. Det är  i alla fall ett tecken på att jag hade riktigt kul igår så jag får skylla mig själv!

Nu ska jag börja städa lite i mitt rum och sedan kommer Joakim <3


                                           



Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag vill också ut ! Två saker jag är utan i mitt liv just nu. Nej tre och ja står inte ut :( Men skoj på er :D

2009-12-20 @ 12:40:00
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0