fredag lördag söndag

ja, i fredags var det sista dagen på praktiken så jag fick en liten present och jag kan säga att jag kommer verkligen att sakna att jobba med dem, men som de har sagt, vi kommer definitivt ses igen. Efter praktiken stressade jag hem, duscha och gjorde mig i ordning för att sedan åka till varberga tillsammans med Alex och Sara och det var så jäkla kul att träffa alla igen! Lite senare på kvällen drog vi vidare till Strömpis och dansa hela natten lång, dock blev det lite för mycket för mig och så lyckades de som stod i garderoben tappa bort min tröja.

Tack alla för kvällen!

I lördags så låg jag i sängen länge och drog mig och sen kom Joakim en liten stund, men åkte sedan hem igen och det var väl tur det eftersom han spydde när han kom hem. Jag hatar magsjuka så mamma drog i mig en ünderberger och så var det dags för Beas konsert som jag lyckades få med syrran och Adam på. Riktigt lyckat arrangemang av Bea och vi lyckades även få lillsyrran att sjunga eftersom ett band inte kunde medverka pga. sjukdom. Lägger upp ett klipp lite längre ned, men för att alla ska förstå så fick syrran reda på att hon skulle sjunga ungefär en timma innan och hann därför bara köra igenom låten en gång med Bea, så texten sitter inte riktigt, men jag är så GRYMT STOLT ändå för det är liksom första gången som hon vågar sig på att sjunga inför en publik som består av många som hon inte känner och med tanke på att hon var så himla nervös. Jag älskar dig syrran <3


Idag har jag bara tagit det lungt och varit riktigt glad över det fina vädret som fick mig att gå ut och ta en riktig långpromenad och sedan dess har jag suttit med familjen och kollat på massa filmer. Trubbel i paradiset, Sherlock Holmes och nu ska vi kolla på A perfect getaway och kanske 2012 om vi orkar. Kom på att vi börjar 11.45 varje måndags morgon nu fram till studenten vilket gör att man inte riktigt behöver känna den där söndagsångesten längre, såååå jäkla skönt! Förresten så blir det en riktig träningsvecka nu, gym mån-tis och sedan dans på tors och vi ska tydligen dansa till ett Michael Jackson medley, så himla kul! Saknar min man som tusan nu också, så hoppas på att kunna träffa honom på onsdag <3

för att ha något att säga så börjar två viktiga dagar närma sig!


Bilder från promenaden idag:





Syrran och Bea igår:


Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack för hela kvällen din lilla fuller :P haha <3



Ja din syster var kung :D

2010-02-07 @ 21:32:12
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0