18 ÅR!!!

Yes, nu har jag fyllt 18 och det firades med krogen igår, men först var det skola på morgonen men Alex, Ebba och jag åkte till Bara Vara och fikade istället och sen hade jag körlektion som gick as bra! Efter det drog jag hem och tog det lite lugnt och väntade på Bea så när hon kom hit fixade vi oss och körde sen till Varberga på förfest, sen vid tio någon gång drog vi vidare till Liquid där alla sjöng för mig. Sen efter en timma tröttnade vi på värmen och drog istället till frimis och eftersom Bea hade fixat VIP till mig och tre kompisar så fick vi slinka förbi den LILLA kön, men det är alltid något ;D Kvällen var både bra och dålig och jag hoppas att det blir bättre nästa gång när alla mår bättre :) Fast det var en jätte rolig kväll ändå och TACK ALLA SOM KOM! Ni är brabrabra!

Alex, glöm inte vad vi ska göra på måndag! :)


Här är lite presenter som jag fick när jag fyllde och lite bilder innan vi drog till varberga.

  

    

En del av det jag fick: massa pengar, smycken och lite annat.





      

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygging jävel :D hihi. Okej, jag har faktiskt glömt vad vi ska göra på måndag :S

2009-11-07 @ 17:07:21
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah och du drack inte ens! :D minns du inte vad vi snackade med nils om?

2009-11-07 @ 17:13:00
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0