Ååååh, nu blev jag ännu gladare

Tänk att jag har fått så många läsare på 5 dagar, det är inte klokt och det är sjukt kul att alla gillar min design, har ni några andra förslag så är det bara att komma med dem! :)

Klänningen är faktiskt från stylebystars.com för dem som undrade, de har sjukt snygga klänningar och den här kommer jag nog att köpa hem snarast! :D

Joakim drog hem för ett tag sen efter massa gos! Nu väntas räkor ( EBBAAA) och sedan ska jag mysa framför Idol med brasan tänd och en chokladkaka i handen :) Imorgon ska jag ju faktiskt iväg och gymma tidigt på morgonen och man ska faktiskt unna sig! Blir säkert lite chips också! :D Jag menar, man lever bara en gång i livet, fast de som känner mig vet att jag hela tiden klagar på att jag måste träna mer, men jag har faktiskt börjat gå fram och tillbaka till skolan, vilket jag tycker är riktigt bra gjort av mig, hahah! ( det är bara 8 min att gå )

Kommentarer
Postat av: ebboo

tkr synd om dig som ska äta dessa äckliga djur!! :(

2009-10-09 @ 19:14:48
Postat av: Malin

hahah, det är pissgott ju! :D

2009-10-09 @ 19:32:32
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0