äntligen fredag

Åkte till skolan imorse och hade prov och sedan gjorde jag och Alex klart historia uppgiften :) vet ni vad det var för mat i skolan då? Jo, TACOS, riktig TACOS!! :D Nu har jag städat mitt rum och packat ihop grejer som jag ska med till Joakim och snart ska jag dra iväg till mitt tåg. Ska nämligen till Alex och Anders på tacos- och filmkväll, riktigt bra slut på veckan må jag säga.

Imorgon pyser Joakim och jag iväg till Marieberg väldigt tidigt och handlar alla julklappar och sen lite senare på kvällen ska vi på Karl Johan skolans julkonsert eftersom syrran är med sista året. Helt sjukt att hon börjar på gymnasiet nästa höst! Den kommer vara så sjukt bra i alla fall! På söndag ska jag bara ta det lugnt och se vad som händer, ska samla massa energi till veckan då det är dags för praktik på LITENblirSTOR!


jaja, nu ska jag åka med mamma till tåget, hon är allt gullig min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0