BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Jaha, då var man hemma och var sjuk, svininfluensan? Vaknade utav att min säng var ett enda stort badkar och med världens hosta och huvudvärk. Sen ringde mamma och kolla hur det var och sa att en arbetskamrat hade mått som jag gör och haft svininfluensan....KUL!

Väntar just nu på att mina rostade mackor ska bli klara, sen ska jag sätta mig och kolla på någon film eller så under en STOOOR filt!

Måste bara säga att katten ligger bredvid och snarkar, hon har blivit as konstig. Igår la hon sig bara och gallskrek åt ingenting och så har hon blivit jätte snäll :o


Kommentarer
Postat av: alexandra

I feel detsamma. Det suger multi pung göre :( och jag som verkligen satsade på o va frisk den här veckan :( Vad kan man ha gjort som fått så många sjuka samtidigt? :/ Krya på dig muppan <3

2009-11-09 @ 11:21:21
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Malin

Ingen aning :/ alla hade ju mycket kläder på sig i fredags :/ Krya på dig också<3

2009-11-09 @ 11:28:57
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0