första advent

ååh, jag tycker det är så himla mysigt när det börjar närma sig jul, önskar bara att snön skulle kunna komma nu! I fredags drog jag iväg till kumla och hade taco- och filmkväll med Alex, Anders och Joakim, vilket var super mysigt! Kollade på Moon och Zombieland och tryckte i oss en massa go mat, dock fick vi aldrig se slutet på Moon, men den var faktiskt ganska bra ändå och igår när jag såg slutet blev jag faktiskt ganska besviken. haha, zombieland var då ingen film för Alex i alla fall, haha!

Igår gick jag upp tidigt och duschade och väckte sedan Joakim och sen åkte vi iväg till Marieberg och köpte massa julklappar, så nu har jag bara tre kvar, sjuuukt skönt! Gick även med Alex och Anders ett tag och sen gick jag och Alex och letade julklapp till Anders. Efter Marieberg åkte vi till Ikea där jag hoppades på att hitta två röda, fina kuddar till min säng, men istället hittade jag en julklapp, lite galgar och matlåda, så drog till lågprismagasinet och köpte julklappspapper istället och sen kom mamma och hämtade mig och då passade vi på att köpa hem en kudde och en dörrmatta också :)

När jag sedan kom hem satte jag mig med pappa och kollade på Knowing med Nicolas Cage, som faktiskt var riktigt bra och sedan åkte vi till Conventum och mötte upp grabbarna och kollade sedan på syrrans julkonsert som var lika bra som vanligt.


Idag vaknade jag vid elva eller något och fick inte Joakim och vakna förrän en timme senare, men sedan blev det massa gos och lite julig frukost. Sen hängde jag med honom till stationen för att hämta min cykel och sedan gick jag hem, så blev en riktig promenad, men det var så otroligt skönt!

Nu ska jag nog sätta mig och slå in lite julklappar så att ingen hittar dem och ser vad det är, sen blir det film!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha nej den var ju verkligen skit ruggig :P hahaha. Toppen kväll :D

2009-11-30 @ 12:10:47
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0