HAAATAAA RUUUDBECK!

Jag kan säga att den där saken vi var på igår var verkligen serious stuffs! Satt inne i en hall med en massa stolar och mikrofoner och ska jag vara helt ärlig så var vår redovisning bäst! Dock så hatar jag Rudbeck, för de är lika bra på att snacka skit som de är dåliga på powerpoint.

Idag har jag varit hemma igen, var nog inte så bra för mig att jag gick iväg igår kväll.. men det var värt det och träffa lite folk! Idag har jag i alla fall fått pina iväg mig till körlektionen som jag hade idag och om ett tag ska jag pina iväg till dansen eftersom jag är tvungen att vara med om jag ska vara med och dansa imorgon, dock så får jag väl se hur jag mår imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0