JÄVLA BITTERFITTA

Måste bara avreagera mig lite här! Hade körlektion för en timma sedan och jag bara hatar min körskolelärare, hon är jämt så jäkla petig med allt och så vill hon bara tjäna pengar. I alla fall idag så frågade jag om jag kunde få boka halkan, men vet ni var jag får för svar? "Du måste bli klar med all körning innan du får boka den" och så berättade jag för henne att jag hade en kompis (EBBA) som hade fått beställa när hon nästan började på körskolan. " Men så gör vi inte på den här körskolan". Men hon kör ju på samma körskola, " Ja, men jag gör i alla fall inte så" och så hånler hon. ÅÅÅHHH!

Sen när jag kör så drar jag lite åt höger och vet ni vad hon frågar? " Har du synfel eller?" typ as kaxigt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ÄR JAG och det äör inte första gången som hon är konstig, för hon drar jämt ut på allt, jag menar... en hel jävla lektion till att backa runt ett hörn? ÅÅÅÅH!!! Plus att hon JÄMT är sjuk och de sätter ALDRIG in en annan lärare.

SKAFFA ETT ANNAT JOBB OM DU ÄR SÅ JÄVLA FATTIG DÅ!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Men byt !! Jisses vilken psyk kärring :S

2009-11-24 @ 18:27:06
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: moa

jag vet hur det känns! och det suger verkligen, vet inte någon gång det kändes bra för mig efter en körlektion :p och körskollärarna är de värsta. de där jävla körkortet tog många tårar, haha!

2009-11-24 @ 22:01:38
URL: http://moagoransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man behöver inte vara klar med alla moment, du ska kunna ha kontroll över bilen och kunna bromsteknik. Vad är det för körskola du går på?

2009-11-24 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0