löööördag

Har varit en riktigt slapp lördag, vaknade vid halv elva eller något och kunde inte somna om eftersom jag redan var pigg och mådde otroligt bra trots gårdagen. Försökte väcka Joakim men det gick inte så jag satte mig vid datorn en liten stund. Nu ikväll skulle jag ha åkt till Kumla, eller egentligen skulle Joakim och jag varit i Askersund, men det blev som det blev. Sitter i alla fall hemma och trixar lite på ett skolarbete som vi började med här om dagen, så tänkte lägga upp en bild så jag kan få lite tips om vad jag kan ändra. Namnen och fonten är bara tempurärt så det ska fixas sen, men vill ha lite tips om själva upplägget.



Hjälp mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0