skolan

Jaa, eftersom jag inte har någon praktik den här veckan så fick jag istället sitta i skolan och plugga klart allt som jag ligger efter med. Sitter just nu och skriver på min historia uppsatts som har legat och såsat i evigheter, men nu jäklar ska jag bli klar! Sedan ska jag tydligen göra något slags fotojobb som en lärare har fixat åt mig..najs!

Ikväll, eller snarare senare idag hänger jag med Alex till Kumla och sedan någon gång senare idag drar vi till Hasselfors och gymmar, dock har jag lite träningsvärk sedan i lördags :o Jaja, dags att sätta igång med uppsattsen kanske?

Kommentarer
Postat av: alexandra

det var nice :D och kul att du och han denadära nissen följde med till gymmet :D

2009-11-24 @ 14:27:00
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0