soffa+filt+dator= mina senaste dagar

Ikväll ska jag iväg med Malin, Ebba och Lisa på lite serious stuff. Nää, men vi ska på någon tillställning som kommunen har fixat om jag har rätt(?) där vi ska visa upp vår stillbildsfilm som vi gjorde till
"Peace and Rights 4 Kids", dock har vi inte hunnit finjustera den, men de kommer nog att älska den ändå. Kommer i alla fall att bjudas på snittar och cider och jag menar....då måste man gå, även fast halsen krånglar...dock så är det tråkigt att inte Alex kan följa med också eftersom hon fortfarande är jätte sjuk :( Fan krya på er där ute!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: det är en videobutik! :) ligger där ute du vet mot haga typ... vid mcdonalds och subway

2009-11-11 @ 16:07:48
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: långe malin

hahah, serious stuff :) det var SERIOUS STUFF!

2009-11-11 @ 23:15:31
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0