tre dagar kvar, helt sjukt!

Redan 1 november!! Vart har året tagit vägen liksom? känns som om det var igår som det var nyårsafton eller något, då jag stod på torget och var arg på att Bea bara hade dragit iväg. haha! I alla fall så är det bara tre dagar, med idag tills jag fyller 18 år. Tänkte skriva 8 och tänk om det ändå hade varit så. Jag längtar faktiskt inte längre tills den dagen jag fyller, jag har snarare ångest inför den. Jag vill inte bli stor redan nu, visst så kommer jag kunna ta körkort och gå ut på krogen som jag har längtat till.. men jag gillar inte att bli stor.

Igår var släkten här och vi åt mat, efterrätt och sen fikade vi, så det kändes som man åt hela dagen. Joakim kom en liten stund innan alla drog och senare på kvällen kom även Alex som stannade till halv två eller något sånt.
Vi kollade på SAW V, någon konstig film, lite på någon gala, sen ännu en bit på en film om svenska vampyrer och sen drog typ Alex hem och jag och Joakim gick och la oss bums.



om man ändå vore sådär liten.

Idag när vi vaknade kika vi lite på datorn och gick sen ner och åt frukost för att sedan gå upp och lira lite poker innan han drog hem. Imorgon är det dags för honom att tatuera sig igen och jag vill att det ska bli dags för mig också, men just nu vet jag inte vart jag ska göra den för tydligen gaddar Eriks flickvän folk och han trodde att hon skulle kunna göra min helt gratis och det tackar man ju inte nej till (A)

Skola imorgon...I HATE IT! Jag har i alla fall nyss kollat på One Tree Hill och nu ska jag gräva mig ner i körkortsboken och sen blir det glögg :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

it was nice. tack för att ja fick hänga hos er :D<3

2009-11-02 @ 13:34:36
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Lisa

vi borde ha glögg kväll nån dag! ^^ i wanna test :D:D:D

2009-11-02 @ 23:49:18
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Deewie

oh, äntligen nån mer som inte vill bli stor redan nu :) skönt att höra!

2009-11-03 @ 01:17:43
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: långe malin

HAHAHAHAHAH bästa kommentaren du la i mitt inlägg om islam! HAHAH gud vad jag skrattade xD

2009-11-03 @ 23:01:36
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0