trött-trött-trött

Jag har nog varit trött enda sedan jag vaknade imorse och nu är jag ännu tröttare, plus att jag saknar min man! Vore gööör mysigt att ha honom liggandes bredvid mig inatt! längtar till helgen för då blir det New Moon och god mat och så på fredag ska vi fira Ebba!



gosen<3 skulle vilja bo i lägenheten hela tiden!

Imorgon är det skolan som gäller och barnkonventionen :/ sen ska jag träffa lärarna om något som jag inte vet vad det handlar om än. Efter skolan ska jag försöka ta mig i kragen och åka iväg och träna. Måste tusan komma igång nu, vet att jag säger det hela tiden, men nu när det är praktik och alla skolarbeten är över så ska jag ta mig tusan komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0