fredag?

Shit vad veckan har gått fort, fast i och för sig så har ju hela året gått i en väldans fart. Har nu sovit hemma inatt efter fyra helt underbara nätter vid universitetet, är grymt sugen på att skaffa eget nu, bara någon annan kunde betala det åt mig (A) I måndags var jag och Ebba på möte med Tema Skolfoto och där fick vi en rejäl middag samt biobiljetter.I tisdags åkte jag upp på stan tidigt för att träffa Malin, Josse och Alex för att fika och leta praktikplatser. Tror vi satt på Bara vara i 1,5 timme och bara snackade och kollade på en massa folk. Sen fixade jag och Alex med våra sponsorer och sen letade jag och Malin praktikplatser och vi fick faktiskt på det nya fiket på våghustorget, så efter jul ser ni mig där, sen fick jag även på Vero moda, hos toppentjejerna under en vecka i alla fall, så nu måste jag bara fixa till de tre första veckorna.

I onsdags åkte jag hem för att hämta lite grejer till kvällen och det var egentligen tänkt att Alex och jag skulle ha åkt till marieberg och fixat ännu fler sponsorer men vi väntar med det lite grann. Sen träffade jag Joakim på stan och så drog vi och handlade lite gottigottgott till kvällen och vid sex tiden rullade lite folk in. Igår blev det bio med syrran och vi såg på Fame som var bra, men inte sådär WOOOOOW som man tror att den ska vara när man ser trailern, men det var i alla fall mysigt och man blir så himla glad av sådana filmer så jag skulle ändå rekommendera den.



Idag ska ajga ta det lungt och baka lite tills imorgon för då kommer Karlstads-släkten och firar mig eftersom jag fyller 18 på onsdag, det är helt sjukt vad det går fort.. och ska jag vara ärlig så ser jag inte fram emot det lika mycket nu längre.. jag vill faktiskt vara liten igen! På fredagen blir det i alla fall utgång och jag ska försöka hitta något ställe att styra förfest på. Jajaj, snart kommer mannen, MYYS <3



om man ändå vore liten igen, ett liv helt utan bekymmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0