helgen

Efter gymmet i lördags så kom Joakim hem till mig och jag gjorde mig i ordning och packade ihop mina grejer. Därefter åkte vi upp på stan och fixade busskort till mig, men eftersom det går så himla trögt att åka buss till Kumla så hoppade vi på tåget istället och precis när vi hade kommit fram till Kumla så kom tågsaken och skulle ta betalt :/

När vi kom hem till Joakim gick vi till Maxi och köpte naturgodis och den nya maraboun, vilket var väldigt söt, men ganska god. När vi väl kom hem till honom åt vi lite mat och sedan gick vi och la oss i sängen och kollade på tv, sen drog vi iväg och köpte kinamat och kollade sedan på körslaget. Lite senare kom Antown? och Alex och hämtade oss och körde hem oss till Anders och Alex lägenhet där vi kollade på film, Twilight faktiskt eftersom Joakim inte hade sett den än. haha, fast vet inte om Anders och jag kollade så värst mycket på filmen, eftersom vi somnade båda två och både Alex och Joakim hade full schå att väcka oss. Vid två skjutsade Alex hem oss och vi somnade på stört.

I söndags när vi vaknade låg vi och kollade på tv i evigheter och gick sedan upp och åt frukost och jag hoppade in i duschen. Därefter gick vi till mitt tåg och när jag väl kom hem till Örebro satte jag mig och läste historia framför brasan.


Nu sitter vi i skolan och har ingen lärare. SÅ typiskt! och på Fotografisk bild så är inte David här så då har vi inte heller någon lärare, så då ska vi väl hålla på med någon konstig uppgift. Vill bara hem idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WOHO!! Vi är bra, både Antown, Anders Jag och Joakäääääääm :p Haha, it was soooo nice :P hehe. Nej men det får vi göra om tkr ja :D Förutom att ni två får ge fan i att sova ! :p haha. Men det var nice. Puss puss på bästaaa <3

2009-10-12 @ 11:44:41
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, jaa.. vi får göra om det snart!! :D jag kom på en sak nu när jag kom hem, men vi kan ta det sen :) <33

2009-10-12 @ 15:25:48
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0