historiauppsatts, javisst!

Sitter just nu och skriver på min historiauppsatts som jag ska försöka bli klar med imorgon, ska bli så himla skönt när den blir klar för då är det inte så mycket i skolan som jag ligger efter i förutom svenskan, men det ska jag prata med läraren om imorgon eftersom jag egentligen har 50p för mycket. Hur som hellst så skriver jag om Trojanska kriget och det är faktiskt ganska intressant och det blev mycket lättare att läsa om det när man hade kollat på filmen Troja, med Brad Pitt och Orlando Bloom. (mums på det också!)

Imorgon kommer förresten mammas kompis Eva som ska visa lite nya Mary Kay produkter, får se om jag får med någon som vill testa på, någon som känner sig manad så är det bara att prata med mig :)
Imorgon är det i alla fall samhällskunskap på morgonen i skolan vilket är väldigt kul tycker jag eftersom man får uttrycka sig mycket och sånt, i like it!

Jaja, nu ska jag väl fortsätta skriva så jag blir klar någon gång!


Kommentarer
Postat av: deeewie

woooooooohooooooooo älska skolan!!!!!!

2009-10-13 @ 00:49:42
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0