jag bara älskar klänningar och mina nya skor


Önskar egentligen att jag hade en stor garderob som i alla filmer fullt av klänningar, skulle vara helt underbart och jag är verkligen en sådan tjej som älskar att ha klänningar på sig, men det är inte ofta det finns tillfällen för att använda dem, fast jag skulle kunna köpa miljoner ändå!



Måste säga att jag gjorde nog det bästa köpet jag gjort på längei fredags!
Köpte mig ett par nya skor och de är så grymt snygga och sköna!
 Hade dem på mig i fredags och på tala om i fredags så tänkte jag skriva ett
inlägg om det lite senare, eller imorgon. Bara så fort jag har fått lite mer bilder,
 eftersom det oftast blir roligare att läsa då.



Måste även säga att jag nu får åka på kryssningen och jag är så överlycklig! Plus att ett släkting till mig från Karlstad ska åka med oss tillsammans med sina kompisar eftersom Karlstad inte ännu har skaffat biljetter, men jag hoppas ändå på att de väljer Örebro färden, för det kommer bli så grymt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0