kall morgon

Har verkligen sovit as dåligt nu på morgonen för jag har haft någon fluga i mitt rum som har dampat hela morgonen, stackarn! Nu har jag i alla fall nyss ätit frukost och ska snart bege mig iväg till skolan och jag ska faktiskt GÅ! :D känns bra att jag är klar redan nu då :o
Efter skolan ska jag på min FÖRSTA körlektion och jag är sjuuukt nervös, men hoppas på att det kommer gå bra, jag kan ju som sagt stan :) När jag har pinat mig igenom körlektionen måste jag snabba mig hem, byta om och sedan dra iväg till dansen. GOGO!
Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen börja traska :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, jag vill också kunna gå till skolan xD Fast jag går ju till och från tåget varje morgon, det måste ju kunna vara bra också?

2009-10-08 @ 10:19:01
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0