mysonsdag?

Har nyss kommit hem från skolan, eller det var i och för sig ett tag sedan. Hade religion hur som hellst och hellt plötsligt tycker jag att ett PM på universitetsnivå verkar intressant, PLUS att vi fick till v.10 på oss :) Efter religionen hade jag mentorsamtal med lilla micke och det gick bara bra och det är kul att han tror att jag nå mina mål med att blir...damdamdam.....JURIST! :) Hann även nästan göra klart uppgiften om judendomen som typ har väntat i hundra år på att bli klar.

Nu sitter jag hemma i sängen som är varm och mjuk och tänkte skriva klart uppgiften om judendomen så att jag kan lämna in den, vilket innebär att jag bara har 3 halvklara uppgifter kvar att göra, jag hoppar högt! Snart kommer Joakim i alla fall och jag ska se till att det blir en film och kanske lite glögg på det när han kommer.

Imorgon ska vi prova mössor till studenten och inte nog med det, igår blev även vår STUDENTKRYSSNING BOKAD OCH KLAR! Så nu peppar vi tills den 17-18 april! Imorgon ska jag även övningsköra och sen är det dans som gäller, plus att jag kom på att jag har dans på lördag morgon också, repetioner till Kulturnatten.

jaja, nu ska jag skriva vidare på judendomen!

Tack Alex för skjutsen imorse! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Varsogod :D Glöm inte heller att JAG - FYLLER - DEN 18 APRIL då vi är ivär :P

2009-10-24 @ 00:38:19
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0