städat och klart

yes, nu har jag städat och tvättat klart tills imorgon då släkten kommer och så bakade jag och Joakim chokladbollar när han var här, gottigottgott. Ska faktiskt bli riktigt mysigt att släkten kommer imorgon eftersom de nästan aldrig är här i Örebro, utan det blir mest av när någon fyller jämnt.  Vet dock inte vad jag ska ha på mig imorgon, men det löser sig väl. Har bara tagit det lugnt framför Idol fram tills nu och det kommer nog fortsätta så eftersom jag är helt seg i kroppen och huvudet. Hade jätte gärna åkt iväg till Varberga med Malin, men eftersom släkten kommer tidigt imorgon blir det en film eller så istället.


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D vad glad jag blir!

2009-10-30 @ 22:37:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0