tröttismåndag

Jäklar vilken jobbig dag det var i skolan idag, hade ju som sagt ingen lärare på hela dagen typ så jag och Alex kollade på Drömkåken och jag somnade i soffan. På fotografisk bild så fanns det inte så mycket att göra och vi fick ingen uppgift förrän efter lunch så jag satt inne på naturkunskapen och umgicks med resten av klassen. När vi väl fick en uppgift var det typ världens enklaste eftersom vi bara skulle planera inför en utställning som sker i vår.
Nu är jag äntligen hemma och funderar på att sätta på en film eller något och sen plugga lite senare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha och söt var du när du sov också :) Tkt iaf Sööder ;)

2009-10-14 @ 08:30:41
URL: http://glouriious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0