UUUSCCH!

Jag gillar verkligen inte mediekommunikation längre, för vår lärare är så himla tråkig och allt engagemang man har försvinner när vi har de här lektionerna. Vi ska liksom skriva om en artikel till olika målgrupper, finns det tråkigare?

I alla fall så ser fredagen ut att bli jäkligt najs! Först skolan lite, eller Alex och jag ska leta sponsorer till vårt projektarbete och sedan ska vi träffa Malin och Ebba och åka till Marieberg och shoppa, sen blir det hem och fixa oss inför kvällen och käka tacos! Sen blir det vidare till Lisas partyy! så jäkla najs! :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oh så du menar att jag är en del av förfesten då? ;) haha :D DET BLIR NICE :D

2009-10-15 @ 09:10:52
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart jag menar! :D men vi startar ju typ vid fyra, halv fem :D<3

2009-10-15 @ 09:45:33
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0