bara en vecka kvar

just så känner jag just nu. Jag längtar faktiskt tillbaka till skolan nu och till att få träffa alla igen, men med tanken på att  det är en massa som väntar så får jag väl ändå njuta av sista veckan på praktiken. I alla fall så var jag hemma från praktiken i fredags för jag hade så himla ont i ryggen, men pallra mig ändå upp på stan för att träffa Alex och Anders och kolla på balklänningar och därefter gick jag med Bea på marknaden och sen kom Joakim hem till mig och det blev en massa mys och "Sommaren med Göran".

På lördagen drog vi upp ganska tidigt och kollade på balklänning med mamma och pappa, hittade en SUPERFIN som nu är beställd och anländer den 17 maj :o Sen blev det kattutställning och sedan fixade Joakim och jag lite saker på stan, käkade och gick sedan och tränade. Åkte till Kumla och hade myskväll med Alex och Anders och jag somnade som vanligt i soffan, fast det finns nog inget bättre.

Nu ska jag sätta igång och städa så att det blir lite fint på mitt rum igen och imorgon börjar jag tydligen 11 på praktiken och jobbar till 18.30.. phu :/

btw. så närmar sig körkortet nu, bokning i veckan! :)




galengalengalen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0