muuums!

sitter framför brasan och myser med pojken. Ska ta det riktigt lungt idag eftersom imorgon börjar praktiken igen och så är det en massa annat den här veckan, imorgon börjar jag även träna igen, GÖTT!

Mamma och pappa är äntligen och köper en dvd med USB, fast det hade i och för sig behövts igår när Alex och Anders var här och vi fyra låg uppe i min säng och kollade på Pandorum(?) på min skoldator. haha! Fast det var faktiskt mysigt!


Hittade bild från frimis förresten och oj, vad jag ser bra ut där då... haha! tvungen att ta den bilden när jag får cp-ryck, stort huvud och liten kropp, men skit samma! Det var ändå en GUULD kväll! :D haha och där bakom står anton helt avhuggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0